Geoblog.pl    lukaszek    Podróże    Czarnogora 2008    Camping.

Camping.

Czarnogóra
Czarnogóra, Boreti

Camping : 5,5 EUR/dzien (w cenie oplata za prad, prysznic, namiot i osobe) [namiot placony na dwoch]

Kemping jak kemping, duzo ludzi z Serbii i Bosnii, toalety i prysznice (ciepla woda) pod wzgledem standardu bez rewelacji, ale mi akurat to za bardzo nie przeszkadzalo. Generalnie to na necie i w nazwie kempu napisane, ze jest w Becici, ale jadac z obu stron widac tylko tablice informacyjne, ze to Boreti wiec tak tez go umiescilem na mapie. Do Budvy jakies 15-20 minut spacerkiem. Kemp znajduje sie na zakrecie, naprzeciw duzego hotelu z basenem ze slizgawkami.

cavalcanti
cavalcanti - 2008-09-11 17:10
świetnie,że podajesz ceny, myślę,że w przyszłym roku ruszę w te strony...
chce mieć bazę w dubrowniku, a w Montenegro Kotor + Budva,
z tego co przeczytalem to Dubrovnik-Kotor to koszt ok. 10 euro, a do Budvy dalej ?
to są jakies busy typu PKS czy prywatne linie ?
pozdrawiam

lukaszek - 2008-09-12 01:55
Witam :) To tak tylko na szybkosci wrzucilem te ceny, w planach jeszcze linki do map wybrzeza ktorymi sie kierowalismy oraz ogolny opis wydarzen ;) Generalnie komunikacja opiera sie na rzeszy firm-przewoznikow, sa to busy, autobusy, te z lepszym standardem, ale trafiaja sie tez nasze pksiaki, naprawde roznie, my po prostu przychodzilismy na przystanek i co odjezdzalo najszybciej to wsiadalismy :). Ceny miedzy poszczegolnymi przewoznikami roznia sie 0,5-1 euro w danej relacji. Dodatkowo jezeli kupuje sie bilet w kasie na dworcu doplacamy 0,5-1 E za tzw. 'rezerwacje', wiec lepiej wbic sie do autobusu/busu i poczekac, az podbije biletowy. Kotor-Budva to koszt ok. 3 euro. Dodatkowo moge powiedziec iz na mnie osobiscie Kotor i Budwa zrobily najlepsze wrazenie z miast wybrzeza, zreszta wiecej jak wrzuce jakis opis i fotki, wiec gratuluje trafnego wyboru i zycze udanej wyprawy :)

Joanna Zmarzlik
Joanna Zmarzlik - 2009-04-17 12:23
Witaj Łukasz, bardzo fajnie opisujesz Czarnogórę. Chcę w tym roku wybrać się właśnie w te regiony, dokładnie szukam jakiegoś normalnego campingu blisko plaży i tam się ulokować na jakieś trzy tygodnie. boreti wydaje mi się właściwe zważywszy na to, że jest blisko do Budvy. Masz może jakieś bliższe namiary na ten camping, jakiś telefon. Mam dwójkę małych dzieci więc wolę jechać w zorganizowane miejsce. w tamtym roku byliśmy w Chorwacji, koło Szibenika, namiot stał przy morzu i było bosko ale Czarnogóra zachwyca chyba jeszcze bardziej. Jak możesz to podaj jakieś bliższe namiary na właścicieli campingu.
Pozdrawiam Asia

lukaszek - 2009-04-30 12:56
Witaj Asiu. Gdzies zapodzial mi sie rachunek niestety. Na pewno jest to Auto Camp Avala w Becici, jak jednak pisalem wyzej z oznakowan na drogach wynika, ze to Boreti ;) Nie wiem czy za wiele pomoge, ale ze strony tourism-montenegro.com namiary:
Address
Becici
85310, Budva
Contact
phone. +382 86 453 941 +382 67 518 114
fax. +382 86 455 700
No i warunki sanitarne nie sa na najwyzszym poziomie. Ale jezeli nie wymaga sie luksusow to jest calkiem spoko. 3 tygodnie to bardzo dlugo :) Mozecie w tym czasie zjechac cala Czarnogore w szerz kilka razy :)
Pozdrawiam.

engramdork
engramdork - 2009-08-29 13:05
Jeśli mogę coś dodać na temat cen noclegów, to warto się zastanowić nad campingiem, ponieważ ceny noclegów nie są wysokie. A standard jak wiadomo nieco inny. Byłam w Czrnogórze 4 razy i nigdy nie zapłaciłam więcej niż 6 Euro za dzień za osobę i to był często nocleg z wiodkiem na morze w środku Ulcinij. Bar i Budva napewno sa nieco droższe, ale polecam Ulcinij - bardzo fajne miasteczko z bardzo przystępnymi cenami. Ostatnio Czarnogóra zrobiła się nieco modna, więc ceny napewno ulegną zmianie, tym bardziej, że Niemcy polubili ten kraj i przyzwyczajają tamtejszą ludność do zasobniejszych portfeli.

Paulina
Paulina - 2011-09-08 13:43
Witam. w tym roku wraz z koleżankami spędziłysmy na prawdę świetnie czas w czarnogórze, ciężko było znaleść informacje przed wyjazdem, dlatego chce opisać krótko nasza podróż, byc może komus ułatwi sprawę w podróżowaniu po tym kraju :) Do Czarnogóry dojechałysmy wraz z biurem turystycznym OIS( 400 złotych w dwie strony) Autokar jechał do Budvy jednak poprosiłysmy o wysadzenie nas w herceg Novi. Tam znalazłyśmy camping w Zielenice około 5 km od H. Novi, z dworca wzięłyśmy jakos tanio taksówke która zawiozła nas na miejsce. Nocleg koztował nas 5,5 euro za osobe za 3 noce(łazienki w miare ok, woda ogrzewana przez słońce, więc wieczorem zimna) ( w tym wliczona cena namiotu podzielona na 4 osoby) Do H. N. chodziłysmy na piechotę, około pól godzinny spacer. Z tamtad pojechałyśmy na jeden dzień na wycieczke do Kotoru, kursuja autobusy za 2 euro za osobe bilet. nastepnie z Zieleniki popłynęłyśmy łodką ( koszt 5 euro za osobe z możłiwościa powrotu kiedy tlyko sie chce) do Żanjice, tam z portu idzie sie tkj. "za bary" gdzie znajduje sie dziki kemping w gaju oliwnym za darmo mozna rozbic namiot.(brak łazienki, ale można wziąć prysznic na plaży za drobna opłata-automat) Tez jak sie idzie wzdłuz wybrzeża w lewo (patrząc na morze) mozna dojść do twierdzy i pieknej plaży gdzie jest mała jaskinia i super skałki do skakania. Z Żanice jest łodka za 5 euro do blue cave, pływa sie w super jaskini, my dogadalismy się z kapitanem który zawiózł nas potem na wyspę Mamula(zero wody i elektryczności, trzeba zrobić zapasy gdyz jest to bezludna wyspa, znajduje się tam stara twierdza i więzienie)), gdzie spędziliśmy tez noc na dziko, a na drugi dzien kapitan po nas przypłynąl z powrotem do Żanice. W cenie wczesniejszej łodki popłynełyśmy do prawie kamenari, potem promem za darmo jeśłi jest sie na piechote, do leptani, skąd autobusem do tivatu, z tivatu do radoviv, gdzie znaleźlismy sstary kemping, gdzie mozna rozbić sie za darmo, jest bieżąca woda ale zero elektryczności, trzeba od centrum( boiska do gry w kosza) skręcic w lewo, jest droga na plaże blue horizont i przed kontenerami na śmieci skręcic w lewo i trzeba porozmawiac z właścicielem który poczestował rakija i pozowlił przenocowac ile tlyko chcemy :) Do Budvy dotarłyśmy taksówka( podobnie wychodzi autobu) za 25 euro a tam na dworcu oferuja prywatne kwatery- ceny od 10 do 15 euro od osoby. Pozdrawiam i mam andzieje że komus przydadza się te informacje!